sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Meillä ei tyrkytetä

 Nyt kun olen siellä Internet-markkinoinnin koulutuksessa, niin minulle on avautunut ihan uusi maailma. Olen eilen illalla etsinyt kaiken maailman hakusanoilla miten meidän firma löytyy googlesta.

Oli ihan mielenkiintoista mitä kaikkea sieltä löytyikään, en esimerkiksi tiennyt, että firmastamme on keskusteltu Suomi24 palstalla. Onneksi keskustelut oli pääasiassa kehuvia, yksi vaan pomppasi tosi negatiivisena silmiini. Joku kertoi, että meillä tyrkytetään liikaa asiakkaalle ostettavaa, se oli jo vanha juttu, kirjoitettu 2000-luvun alkupuolella, mutta siellä se vaan näkyi edelleen. Tiesin heti mihin asia liittyi ja halusin vajota maan alle häpeästä. Minulla oli silloin Marin sijainen työssä ja Dermalogica oli järjestänyt jonkun kampanjan, josta eniten myynnyt sai jonkun palkinnon. Tyttö otti kilpailun niin tosissaan, että halusi voittaa sen hinnalla millä hyvänsä.

Onneksi huomasin tilanteen muutaman viikon päästä, että asiakkaat olivat ihan kiusaantuneita. Mikäänhän ei ole niin kamalaa, kun väkisin tyrkyttäminen. Toivon todella etteivät asiakkaamme kohtaa sitä enää nykypäivänä. Silloin lopetin sen kilpailun heti ja ostin tytölle ne tuotteet mitkä siinä oli palkintona. En todellakaan halunnut, että asiakkaat saa firmastamme sellaisen kuvan. Toisaalta tyttö ansaisti palkinnon, hän ainakin yritti ihan tosissaan.

1 kommentti:

  1. Jännä juttu! Minun blogissa olisi Sinulle tunnustus, käyhän kurkkaamassa!

    VastaaPoista