lauantai 29. lokakuuta 2011

Syksyllä on sutinaa

Nyt jäi muutama päivä blogijutuissa väliin, kun olin sen verran kiireinen töissä. Mitenkähän käy, kun haaveilen, että avaisin vielä uuden blogin mikä kertoisi kissojen asioista. Yrittäjänaisilla on bloggaus kurssi kolmena aamuna marraskuun aikana, vetäjänä on Katleena Kortesuo. Tiedän, että Katleena on niin motivoiva ja innostava opettaja, että varmaan hurahdan aiheeseen entistä enemmän. Kiva, kun sellainen kurssi on tiedossa, kun varaamani Vanajaveden Opiston kirjoittajakurssi peruuntui osanottajien vähyyden vuoksi. Toinen opiston kirjoittajakurssi kyllä toimii, mutta se on vain joka toinen torstai ja nyt minulla olisi intoa paljon enempään.

Se kurssi on oikein hyvä ja tehokas ja ope on erinomainen. Mainitsin jo muistaakseni aiemmin, että hän on läänin kirjallisuuden läänintaiteilija Päivi Haanpää ja on koulutukseltaan äidinkielenopettaja. Opettajasta on niin paljon kiinni, oikeastaan koko kurssin tunnelma on oepttajan harteilla ja siinä Päivi on kyllä onnistunut. Olen myös saanut niin monia uusia ideoita ja varmaan jotain oppinutkin. Häneltä saa myös hyviä vinkkejä mitä kirjoja kirjoittamisaiheesta löytyy.

Suosittelen kyllä kaikille, että kannattaa osallistua erilaisiin tapahtumiin ja kursseille, minä olen saanut niistä paljon virtaa syksyn masentavaan aikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti