maanantai 5. maaliskuuta 2012

Nyt hävettää!

Lupasin viikonlopun kirjoituksessani, että Overnight repair serumia on varmasti saatavilla koko alkuviikon. Kissan viikset, myin äsken viimeisen pullon.

Minua hävettää, että en ole ymmärtänyt tilata tuotetta tarpeeksi. Tietysti asiakkaat olivat viikonloppuna kyläilleet sukulaisissa ja tavanneet ystäviään ja kokeilleet Overnight repair serumia. Maanantaina he halusivat hakea itselleen oman tuotteen. Olisihan minun pitänyt se aavistaa, koska usein kuulen alkuviikosta, että kokeilin sitä voidetta kaveriltani ja nyt haluan oman.

Olen todella pahoillani, koska saamme tuotetta vasta keskiviikkona lisää, laitoin tilauksen vasta äsken eteenpäin. Yleensä kaikkien tuotteidemme kanssa on niin, että ne ei juurikaan paria viikkoa kauempaa seiso meidän hyllyssä. Se on ihan poikkeuksellisen suuri kiertonopeus kosmetiikka alalla, mutta se johtuu pitkästä kokemuksestani sisäänostossa. Asiakkaat voivat olla varmoja, että meiltä saa poikkeuksellisen "tuoretta" tavaraa. Lähes puolet tuotteistamme seisoo hyllyssä vain pari päivää. Jos jokin tuote on meiltä loppu, otamme ylös asiakkaan kännykkänumeron ja laitamme hänelle tekstiviestin, kun tuote on tullut.

Jos siis tiistaina tulette ostoksille voimme antaa näytteen Overnight repair serumista ja laitamme sitten teille tekstarin, kun tavaraa taas on. Myönnän myös, että tilanne hävettää minua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti