tiistai 13. lokakuuta 2015

Älä anna ennakkoluulojen rajoittaa kokemuksiasi

Pimeän kaupan ilta on sen takia, niin kiva kun ehtii asiakkaiden kanssa juttelemaan kunnolla. Tärkeintä meille on, että ihmiset kertovat omia kokemuksiaan meidän hoidoista ja tuotteista. Kaikki palaute on kullan arvoista, että pystymme parantamaan palveluamme. Perjantai-iltana moni osti Youngbloodin mineraalimeikin, koska olivat käyttäneet sitä jo pitkään. Muutama tuttu asiakas kertoi miten epäluuloinen hän aluksi oli sen suhteen ja ihmetteli mitä hienoa siinä muka oli.

Minulle tuli mieleen oma ensikokemukseni tästä Youngbloodin jauhemaisesta mineraalimeikistä. Youngblood tuli Suomeen 90-luvun lopulla ja meille sen otin 2000-luvun alkupuolella. Sarjaa esitteli Suomessa minulle jo ennestään tuttu kosmetologi Birgit Auvinen ja hän oli asunut Kaliforniassa useita vuosia ja tunsi Pauline Youngbloodin henkilökohtaisesti. Olin todella innostunut näistä uusista mineraalimeikeistä,  koska kaikki alan ihmiset tiesi synteettisten pigmenttien ongelmat. Birgit tuli esittelemään meikkivalikoimaa minulle Hämeenlinnaan ja mainitsi moneen kertaan tuon jauhemaisen mineraalimeikin. Se ihan ärsytti minua, kun olin päättänyt etten tarvitse uusia meikkivoiteita. Loppujen lopuksi sanoin hänelle, että en sitä ainakaan ota myyntiin, koska olen kokeillut kymmeniä meikkivoiteita ja miten se jauhemainen mineraalimeikki, niin erityinen olisi.

Birgit sanoi minulle hyvin napakasti, että enkö usko meikkien koskaan uudistuvan. Hän sanoi, että esimerkiksi nyt kaikkien keittiössä on mikroaaltouunit ja kukaan ei parikymmentävuotta sitten ollut niistä kuullutkaan. Lääketiede kehittää uusia hoitomenetelmiä ja samoin moni muu tieteen ala ja minä vänkään, että ei ne meikkivoiteet miksikään muutu. Se puhuttelu oli yksi parhaista opeistani. Ei pidä jänkätä vastaan ja olla epäluuloinen, kun ei ole koko ainetta edes kokeillut. Otin heti kotikäyttöön tuon mineraalimeikin ja tajusin heti, että meikkien koostumus oli mennyt pitkän askeleen eteenpäin. Jauhemainen mineraalimeikki mullisti täysin käsitykset meikkivoiteista. Ensi kohtaamisen jälkeen en ole siitä luopunut ja niin sanoo moni muukin. Mineraalimeikki on helppo, nopea, luonnollinen ja siloittava. Iho ei koskaan näytä meikatulta eikä tunnu mitään kiristävää kalvoa. Nykyisin vielä on tämä Dermalogican SkinPerfect Primer sk 30 (77€) pohjustusaineeksi ja sen päälle YB:n mineraalimeikki (65€), niin parempaa yhdistelmää ei olekaan. 

4 kommenttia:

  1. Anonyymi23:46

    Tunnistin jutustasi itseni. Ensimmäisellä keralla, kun esittelit minulle tätä jauhemaista meikkiä ajattelin ettei se ole minun juttuni. Pidin sitä ihan tavallisena puuterina. Laitoin sitä useamman kerran kasvohoitojen jälkeen ja iho näytti todella hyvältä. Nykyisin olen vannoutunut mineraalimeikin käyttäjä. Mikään ei ole koskaan ennen ollut näin helppo ja nopea meikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi22:01

      Tekstiini oli näköjään lipsahtanut virhe. Enhän minä itse sitä kasvohoidon jälkeen laittanut, vaan sinä. Kun näin useamman kerran miten hyvältä se iholla näytti, niin uskaltauduin ostamaan sen ja nyt en siitä takuulla luovu.

      Poista
  2. Anonyymi09:11

    Ostin pimeän kaupan illassa sen kokoamasi luomiväri- ja huulikiillepaketin (50 e) ja olen ollut tosi tyytyväinen niihin luomiväreihin. Kivat, erilaiset värit, joita ei välttämättä olisi itse tullut ajatelleeksi ostaa. Helppo sipaista työaamuina ja näin saa helposti vähän eloisammat silmät. Luomiväri on ihan jauhemaista mutta ei varise poskille laitettaessa, vaikka vähän epäilinkin näin käyvän. Olen laittanut myös kostealla siveltimellä ja se vasta toimiikin hyvin.

    VastaaPoista
  3. Kiva, että otit ne heti käyttöön. Luoivärit olisi ehkä herättäneet empimistä, kun vaan pakkausta katselee. Itse tiesin niiden olevan todella hyvät luomille laitettuna.

    Kaikkia Youngbloodin luomivärejä voi käyttää kostealla siveltimellä ja nistä saa hyvän rajausvärin. Toivoisin saavani tämän tyyppisiä pakkauksia joulumyyntiin, vaikka kahta erilaista. Toinen teineille ja toinen 40+.

    Inkeri

    VastaaPoista