keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Ajanvaraustilanne vuodenvaihteessa

Joulun tienoilla ja vuodenvaihteessa kauneushoitola on auki kaikkina arkipäivinä paitsi uudenvuoden aattona 31.12 liike on suljettu. Teemme ihan normaalit pitkät päivät eli paikalla olen yleensä vähintään kello 19 saakka paitsi jouluaatonaattona 23.12 suljemme kello 17.00. Ajanvaraustilanne on aika ruuhkainen, mutta jonkin verran vapaita aikoja löytyy.

Vielä ennen joulua on meillä kummallakin pari vapaata hoitoaikaa. Mari on joulun ja uudenvuoden välin lomalla, mutta minä olen työssä. Siinä 28-30.12 välisinä päivinä minulla on muutama vapaa aika, mutta loppiaisviikko on jo täynnä ellei muutoksia tule. Olen talvilomalla kaksiviikkoa, koska en ole muistaakseni ainakaan pariin vuoteen pitänyt niin pitkää lomaa yhteenmittaan. Olen lomalla 21.1-7.2.-16 välisen ajan. Ennen lomaani tammikuun alkupuolella vapaita aikoja on vain pari, joten olkaa nopeita varauksissanne, jos olette suunnitelleet kasvohoitoa siihen kohtaan. Heti lomalta paluuni jälkeen löytyy vielä aikoja hyvin, mutta nekin täyttyy pikapuoliin. Ennen lomaani pyrin venymään sekä aamusta, että illasta niin jokainen saisi haluamansa hoitoajan.

Mari tulee joululomalta 4.1-16 eli loppiaisviikolla ja hänellä on muutama vapaa aika sillä viikolla. Tammikuun alkupuolelta vapaita aikoja löytyy suurin piirtein joka päivältä vielä yksi, mutta tuo kaksiviikkoa minkä minä olen lomalla alkaa Marillakin jo täyttyä. Silloin, kun toinen on poissa niin työhön jäänyt on kiireisempi. Yleensähän meillä on hyvin selvästi omat asiakkaat, koska on asiakkaallekin parasta, että hänellä on aina sama kosmetologi. Sen takia työt ei ruuhkaudu, että toinen hoitaisi lomalla olevan asiakkaita. Kuitenkin yksin ollessa joutuu tekemään kaiken ns.taustatyön yksin mikä normaalisti jaetaan ja siihen menee yllättävän paljon työaikaa.

Varailkaa kasvohoitoaikoja nopeasti, koska jos Suomen säätila muuttuu normaaliksi talvisääksi niin ihot kuivuu vauhdilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti