torstai 18. elokuuta 2011

Komentajalla on purkki tyhjä

Ensimmäistä kertaa koen koneelle istuessani etten tiedä mistä kirjoittaisin. Olen kirjoittanut tätä blogia yhdeksän kuukautta, ja aina on ollut aiheita mielessäni, vaikka kuinka monta. Olen myös pitänyt tätä blogin kirjoittamista tärkeänä, mutta mukavana osana työtäni. Olen luvannut itselleni, että koska tämä on osa työstäni, olen myös siinä ahkera. Haluan ilahduttaa asiakkaitani/lukijoitani aina tuoreilla jutuilla.

Tiesinhän minä, että tämäkin päivä koittaa, etten keksi kirjoitettavaa, ja odotin sen tulevan jo paljon aiemmin. Senkin olen luvannut itselleni, etten jää siihen jumiin, on se nyt ihme, jos ei kolmenkymmenenvuoden kokemuksella keksi aiheita. Se on laiskuutta, ja mielikuvituksen puutetta. Turha on myöskään syyttää tyhjää päätä, sen on tyrmännyt jo kansakoulun opettajani. Toisella luokalla ollessani, minulla oli kerran paha nuha, ja kai sitten niistin yhtenään. Opettajani tokaisi luokan edessä, että Valtosen likan pää on täynnä räkää.

Nyt tätä marmatusta kirjoittaessani tulee monta aihetta mieleeni. Aamulla luin Hämeen Sanomista munuaispotilaiden hoidon heikkenemisestä, ja se ärsytti. Hämeen Sanomat on muuten hyvä ideoiden antaja, kun luen lehden läpi, niin taas olen jostain erimieltä, ja on pakko kirjoittaa. Sitten tuli asiakkaalta muutama kysymys pigmenttiläiskistä, ja Multivitamiini kapselien vaikutuksesta. Siis huomena on taas tiedossa ihan kunnon aiheita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti