keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Antakaa palautetta

Minulle tämä blogi on erittäin tärkeä foorumi tiedottaa firmani asioista ja saada palautetta asiakkailta. Arvostan asiakkaitani kovasti ja yritykseni ja ammattini merkitsee minulle erittäin paljon. Arvostan myös työntekijääni Maria ja haluan olla mahdollisimman hyvä työnantaja. Tämän blogin kautta olen saanut paljon kontaktia uusiin ihmisiin jotka eivät koskaan ole käyneet hoitolassani, mutta lukevat blogia säännöllisesti. Luen myös heidät asiakkaikseni ja toivon voivani palvella myös heitä tämän blogin avulla.

Toivoisin kovasti saavani vielä enemmän palautetta ja keskustelua aikaan. Negatiivinen palaute olisi todella tärkeää, jotta voisin korjata tehdyt virheet. Minusta on upea juttu, että nykyajan tietotekniikka mahdollistaa olla kontaktissa asiakkaisiin tällä tavoin. Jokaiselle yrittäjälle asiakkaan palaute on kullan arvoista. Itse olen aina saanut paljon positiivista palautetta. Varmaan harva ihminen saa niin paljon kiitosta työstään, kun me Marin kanssa olemme saaneet. Se auttaa jaksamaan pitkätkin työpäivät ja pitää myös meidät tarkkana siitä ettemme tuota kenellekkään pettymystä.

 Kevään aikana on tullut muutama uusi asiakas ja he ovat sanoneet etsineensä uutta kosmetologia ja törmänneet moneen kehuvaan palautteeseen netin keskustelupalstoilla. Olisi kiva, jos kertoisitte meillekin, kun näette jotain palautetta firmastamme, tai Hämeenlinnan kauneushoitoloista. Vinkatkaa myös, jos jossain on joku mielenkiintoinen juttu, tai keskustelu, niin katsomme Marin kanssa sen. Ihmiset hakevat tietoa ihonhoidostaan todella paljon, mutta se aiheutaa myös sen, että väärät käsitykset ja tiedot leviävät nopeasti. Kysykää ihmeessä, jos kuulette jotain erikoista ihonhoitovinkkiä, koska se auttaa myös muita lukijoita saamaan tietoa. Mukavaa olisi jos myös teidän lukijoiden välille syntyisi keskustelua, jokainen voi laittaa eteenpäin hyviä ihonhoitovinkkejä.

Jos siis yhtään tulee mieleen, että tekisi mieli nyt sanoa tai kirjoittaa etteihän se noin ole, niin kirjoittakaa ihmeessä.

7 kommenttia:

  1. Anonyymi16:14

    No, vastaampa nyt ku kerran kysyt. Olen käynyt teillä jo yli kymmenen vuotta säännöllisesti ja luopua en aio. Kun kuuntelen kavereiden kauhukertomuksia Hämeenlinnan kauneushoitoloista, niin olen tyytyväinen kun olen tieni löytänyt teille.
    Pirre

    VastaaPoista
  2. Anonyymi17:33

    Varmaan arvaatkin kuka kirjoittaa, koska koko meidän perheen naisväki käy teillä. Tyttäreni käy Marilla ja minä ja iäkäs äitini sinulla. Olemme siis tyytyväisiä palveluun tarvetta vaihtamiseen ei ole. Virkistäviä nämä sinun blogijuttusi ja hattua nostan rohkeudestasi mitä kirjoitat Hämeen Sanomien blogissasi. Sanon nyt tässä yhteydessä, että puhut täyttä asiaa kaupunkimme talouselämästä, harva vaan rohkenee julkisesti siellä sinua kannattaa. Jatka samaa linjaa.
    Jos joku negatiivinen asia pitää sanoa, niin toivoisin, että aloittaisitte jo kahdeksalta aamulla. Joskus haluaisin tulla hoitoon jo ennen työpäivää. Toisaalta ymmärrän, että sinä olet työssä ilta kahdeksaan, niin ei voi ympäripyöreitä päiviä tehdä.

    Asiakas vuodesta -88

    VastaaPoista
  3. Anonyymi17:36

    Olen löytänyt tänne helmikorvakoruttoman Sonian blogista,Dermalogica kun on mielestäni paras ihonhoitosarja. Asun itse Helsingissä enkä pidä järkevänä huristella Hämeenlinnaan kosmetologille vaikka hyvältä palvelunne vaikuttavatkin. Luen blogia saadakseni hyviä ammattilaisvinkkejä ihonhoitoon ja tuotteiden valintaa helpottaakseni. Lisäksi olen jotenkin jäänyt koukkuun Inkerin topakkaan tyyliin ilmaista mielipiteitä ja näkemyksiään. Jos jotain rakentavaa kritiikkiä kaivataan niin toivoisin kielioppipoliisina hieman parempaa oikeinkirjoitusta. Blogin ulkoasua voisi myös päivittää. Sävymaailma voisi vaikka olla Dermalogican linjaa noudattaen neutraalimpi ja pelkistetympi. Lisäksi olisi mukava lukea asiakkaiden "hoitokertomuksia" (asiakkaiden luvalla tietysti). Dermalogican pakkauksissa kehotetaan aina kääntymään skin therapistin puoleen ja sellaisina minä teitä juuri pidän. Ei (ihotauti)lääkäreitä vaan (iho)terapeutteja jotka kuntouttavat masentuneita ja käytöshäiriöisiä kasvoja.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi22:22

    Olen löytänyt blogin vahingossa ja onneksi löysin, koska pidän blogista ja palvelusta hyvin paljon. Asun itse Helsingissä ja olen nyt tämän vuoden aikana tilannut Dermalogican tuotteita Inkerin verkkokaupasta. Olen saanut niin mahtavaa palvelua, että pyrin vastaisuudessakin ostamaan tuotteet Inkeriltä aina kuin mahdollista. Arvostan hyvää kotimaista yrittäjyyttä ja palvelua joten se on hyvä syy ostaa Inkeriltä tuotteet. Jos jossain vaiheessa käyn Hämeenlinnassa esim. lomalla, niin haluan ehdottomasti piipahtaa liikkeesä ja varata mahdollisesti hoidonkin.

    VastaaPoista
  5. Kiitos palautteestanne!
    Kirjoittakaa vaan vielä lisää, koska ilman asiakkaiden näkökantaa olemme ihan sokeina mitä pitäisi muuttaa mitä ei.
    Tuo oikeinkirjoitusjuttu on asia mikä minua itseäni riipoo kovasti. Pari vuotta sitten, kun aloitin kirjoittamaan, kuvittelin minulla olevan aika hyvin hallussa oikeinkirjoitussäännöt, mutta totuus paljastui äkkiä. Kyselin asiakkailtani jotka ovat äidinkielenopettajia, sekä tietokirjailija Katleena Kortesuolta voinko ylipäätään kirjoittaa, kun en kirjoita oikein. Minähän sain jopa nimettömiä haukkumakortteja peruskoulun käymättömyydestä ja se koski minuun kovasti.
    Jostain syystä minulle on osunnut paljon vakioasiakkaita jotka ovat kirjallisuuden, tai kielen ammattilaisia ja he ovat kannustaneet minua kovasti kertomaan mielipidettäni ja jakamaan ammattiosaamistani. Yritän koko ajan opetella kirjoitussääntöjä ja olen useampaan kertaan etsinyt kurssia missä saisin lisäoppia. Kursseja on vaikea löytää ja ne kaikki joihin olen ilmoittaunut on peruuntunut liian vähäisen osanottajamäärän vuoksi. Lupaan kuitenkin sinnikkäästi opetella kirjoittamaan oikein. Olen taas toisaalta itse hyvin tarkka toisten tekstien oikeinkirjoituksesta ja ymmärrän miten ärsyttävää sellaista on lukea.

    Tuo kuulostaa myös mukavalta, että asiakkaat tekevät tietoisen päätöksen kannattaa pientä yritystä. Yrittäjän elämä kovenee vuosi vuodelta ja omana selviytymisstrategiana olen valinnut hyvän asiakaspalvelun. Toisaalta on helppo palvella hyvin, kun meillä on niin mukavia asiakkaita.
    Kertokaa vielä lisää mistä aiheista haluatte minun kirjoittavan.

    Inkeri

    VastaaPoista
  6. Anonyymi15:36

    Mä olen lukenu tätä blogia ihan alusta saakka ja minusta olet kehittynyt hurjasti kirjoittajana. Mäkin asun stadissa enkä pääse hoitoihisi, mutta verkkokaupan palvelu on teillä loistavaa. Vastaat aina ihohoito kysymyksiini nopeasti ja erittäin seikkaperäisesti.
    Niillä sun antamilla ohjeilla olen vanhan acneni saanu kuriin ja ihonhoito on helpompaa kun koskaan. Kirjoituksesi miellyttää siksikin ettet väkisin tyrkytä mitään.
    Ihmetyttää tuo sotahistoria harrastuksesi, erikoinen yhdistelmä ammattisi kanssa. Voisitko selventää miten harrastukseesi olet päätynyt. Niitäkin juttuja on mukava lukea, aiemmin asiasta en mtään tiennyt.

    Hurlumhei-71

    VastaaPoista
  7. Anonyymi15:49

    Olen löytänyt tämän blogin ja Inkerin verkkokaupan ihan viime aikoina ja niistä on ollut suunnattomasti apua. Verkkokaupan tilaukset on toimitettu nopeasti ja samoin Inkeri on sähköpostitse vastannut todella nopeasti, mutta kuitenkin seikkaperäisesti ihonhoito- ja tuotekysymyksiini. Jo tästä blogista näkee, että Inkeri välittää asiakkaistaan ja heidän iho-ongelmistaan aidosti.

    Sellainen parannusehdotus tuli mieleen verkkokauppaa koskien, että verkkokaupan toimitusehdoissa lukee, että tilauksen hintaan lisätään postituskulut, vaikka näin ei ilmeisesti ainakaan enää ole. Tämä voi johtaa ostajaa harhaan hänen vertaillessaan eri nettikauppojen tuote- ja toimitushintoja.

    Mielestäni oikeinkirjoitusseikkoihin ei tällaisessa blogissa (kun ei ole kyse mistään virallisesta tekstistä) kannata liikaa kiinnittää huomiota. Sellainen tappaa helposti kirjoitusinnokkuuden ja luovuuden, pääasia että Inkeri jaksaa tätä blogia meidän lukijoiden iloksi kirjoittaa ja vieläpi niin usein.

    Yksi seikka, joka minua ja varmasti montaa muutakin askarruttaa on se, miten hoitaa Dermalogican tuotteilla pintakuivaa ihoa, johon kuitenkin tulee kauttaaltaan mustapäitä. Olen ikäni taistellut saman ongelman kanssa (nyt olen 30-vuotias) eli jos puhdistus on kovin tehokas kuivaa iho korpuksi kun taas hellävaraisemmilla tuotteilla ihoa ei saa puhtaaksi. Tämä voisi olla yksi kiinnostava blogijutun aihe.

    Mielestäni myös se seikka, että hoitolanne ei ole lähtenyt kaikkiin muoti-ilmiöihin + pistoksiin ja niiden tuomaan bisnekseen mukaan, tuo tunteen siitä, että toimintaanne ja palveluunne voi turvallisin mielin luottaa. Samaa ei voi sanoa kaikista alalla toimivista tahoista.

    Kiitos siis kivasta ja hyödyllisestä blogista, joka auttaa myös muita kuin Hämeenlinnassa asuvia!

    VastaaPoista