tiistai 2. syyskuuta 2014

Kuvausryhmä kauneushoitolassa

Nyt alkaa hiukan jännitys kohota, koska Tv:n ajankohtaisohjelmien kuvausporukka on tulossa hoitolaan torstaina 4.9. Olen jo luullut, että olen kaiken kokenut mitä työhöni liittyy, mutta lyhytelokuvassa olo on kyllä ihan uutta. En nyt varsinaisesti hermoile, mutta ajatuksissa se yhtenään käy mitä tuo päivä pitää sisällään.

Tänne kauneushoitolaan on siis tulossa torstai iltapäivänä Tampereelta tv:n kuvaajat tekemään lyhytelokuvaa erästä ajankohtaisohjelmaa varten. En siitä ohjelmasta

 kerro vielä sen enempää, kun en oikein tiedä miten pitkään tv:n väki pitää asiat salaisuutena. Tarkoitus on kuitenkin, että hoitolassa kuvataan minun 73-vuotiasta asiakasta keskustelemassa parikymppisen naisen kanssa ihonhoidosta ja kauneudesta. Samanaikaisesti minä teen kasvohoitoa asiakkaalleni. Ohjelman tarkoitus on saada ikäihminen ja nuori kohtaamaan toisiaan. Tosin asiakkaani ei minun silmissäni ole vielä "ikäihminen", mutta hän on niin valloittava persoona, että kuvaussihteeri halusi hänet.

Juttu on lähtenyt eteenpäin ihan tämän blogin kautta. En ole käynyt tyrkyttämässä itseäni mihinkään, mutta tämä blogi on tuonnut paljon toimittajien yhteydenottoja. Tv-väki kiinnostui siitä, että kerron myös 70-80-vuotiaiden ihonhoidosta. En tiedä juuri mitään mitä tuo torstai tuo tullessaan. Luotan siihen, että he ovat ammattilaisia ja sanovat mitä minun pitää tehdä. Sen tiedän, että lyhytelokuvan ohjaaja on Tuukka Temonen joka teki Niinistön vaalivideonkin, niin kyllä hän sitten minullekin kelpaa. Luotan myös siihen, että itse olen oman työni ammattilainen ja osaan sen on tilanne mikä tahansa.

Lähinnä mietin tyypillisenä naisena miltä näytän jossain ohjelmassa. Olen menossa kampaajalleni Tiina Kuikalle Hiushuumaan torstaiaamuna. Hän teki minulle kesällä kivan kampauksen missä hän letitti tukkani ja teki siitä siistin nutturan. Tosin mieheni sanoi sen olevan suoraan Hitlerin raivottarista natsi-Helkan palmikko. Toivottavasti sitten, kun ohjelma tulee ulos joulukuussa kehtaatte myöntää, että natsinutturanainen on teidän kosmetologi. Harmittelin myös, kun käteni oli täynnä kissan raapimia mitä minulla ei yleensä ole. Annoimme kaikille talon kuudelle kissalle matolääkkeet viikonloppuna ja lääkittävät eivät tehneet ollenkaan yhteistyötä. Onneksi ne ehtivät jo loppuviikkoon parantua.

Kerron sitten torstain jälkeen miten homma sujui ja mitä kaikkea tapahtui.

3 kommenttia:

  1. Saara05:01

    Kuvaukset onnistuu varmasti tosi hienosti ��
    Hyvä Inkeri!

    VastaaPoista
  2. Saara05:44

    Oudot merkit edellisessä oli omassa näkymässäni hymy hymiö

    VastaaPoista
  3. Kiitos kannustuksestasi, Saara.

    Itsekin olen ihmetelllyt miksi hymiöt yms.joskus muuttuu ihan oudoiksi. Kävin sähköpostikeskustelua tämän kuvausryhmän kanssa ja ja olin laittanut muutaman asian heittomerkkeihin. Ne muuttuivat matkalla ihan oudoiksi merkeiksi. Tietääkö kukaan alanihminen miksi näin käy? Hiukan hävetti, kun yritin antaa itsestäni hyvää kuvaa ja lähettelin jotain ihmemerkkejä.

    Inkeri

    VastaaPoista